Wednesday, February 13, 2013

Tabita Product

hurmmmm...skang nie famous betol pasal produk Tabita yang datangnya dari Indonesia nihh...masing2 dengan testimonial masing2 dan comment masing2..ada yang kata elok dan ada yang kata x elok. bergantung pada individu. kalau2 rasa x elok dan bahaya, x payah pakai dan kalau rasa2 ok, i think u can try out and see it for yourself kan?? ramai yang cakap kalau yang sampai rosak kulit and so forth tue sebenarnya diaorg terkena produk tiruan..tue x taulah plak den...tapi ako? memang rasa cam nak try..ako dulu pernah gak pakai produk yang kelupas2 kulit nie..memang mula2 akan pedih sampai rasa nak nangis bila cuci muka and apply cream tapi 2-3 weeks after that, kebooommmmm!!!!! cun nyaaaaaa Nyah!! hehehehe..like people say Beauty is Pain right??

ada member nak pergi Jakarta dalam awal bulan March nie..so ako pon nak tempah daripada dia jelah..rege dalam RM320 tuk ekslusif set..mahal kan? tp dekat Jakarta pon rege paling mahal dalam 750000 Rupiah bersamaan dengan more or less RM242..tapi kalau sampai ada yang jual harga sampai RM400 ke atas tue memang melampaulah kan?? ako kalo mahal2 camtu baik ako beli SKII jew..huhuhuhuhuhu.....

so, kalo ada sesapa yang terbaca blog ako nie dan rasa nak beli melalui ako, boleh jew..tapi kena deposit 50% lah sebab ako tak nak ada org yg dah order tapi tetiba cancel last minute...rugilah kan sebab rege kat sana pon bukannya murah..kesian org yang ke hulu ke hilir gie beli produk tue..

boleh sms ako : 0192594714 or email at xnhyuso82@yahoo.com....whatsapp xleh lagi sbb ako pakai hp yang x berapa nak smart yer...kuikuikui..sungguh ketinggalan ako nieee..tapi nak wat camne..kena sabar menunggu hubby kesayangan membawa pulang iphone 5 untuk diriku ini..hahahahahhaa....

original dan tak tipu..leh check kat website2 camne nak tau yang ori and x ori...nanti kalau ako dah start pakai ako bgtahu korang ako nyer own testimoni k?

bye for now!! As Salam!!