Wednesday, July 10, 2013

Korean spell color cotton OL shirt & Thanaka Product

As Salam kepada semua...pada yang berminat, saya nak jual baju nie dengan harga RM35 (x termasuk postage). Baju nie size XXL tapi disebabkan  baju nie drpd Korea, size XXL nyer macam size M..so, mmg saya xleh nak masuk langsung lar kan?? sape yg berminat, whatsapp saya di 0192594714..ok?


Saya juga ada menjual Bedak Sejuk Thanaka yang sekarang nie cukup famous bila Nora Danish rebranding the product and masuk Malaysia..sape xnk cantik macam Nora Danish kan??? Saya ada lagi 6 jar tuk dijual..Saya jual dengan harga RM25 (x termasuk postage), bersaiz 110g dan hanya ada warna hijau..kaler len xde eak...so, kalau berminat sila whatsapp saya yer...


Inilah die bedak sejuk tanaka.. Antara kelebihannya:
- Kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
- Lembutkan kulit
- Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundation